پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پرسش و پاسخ
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 35
نویسنده : مولوی

پرسش و پاسخ
موسي از گنبدكاووس - رايانه من چند ماهي است در حين كار ناگهان هنگ مي‌كند و حتي علامت ماوس هم تكان نمي‌خورد و خاموش هم نمي‌شود و بايد آن را ريست كرد و گذاشت تا خنك شود. با عوض كردن ويندوزهاي اكس‌پي و ويستا و 7 و همچنين هاردديسك، سي‌دي رايتر، كابل‌هاي ساتا و IDE هم مشكل حل نشد.

در چنين شرايطي احتمال اول، سوختن يا نيم‌سوز شدن (يعني فن با دور و سرعت پايين‌تر كار مي‌كند) يكي از فن‌هاي خنك‌كننده، به‌ويژه فن پردازنده است. در صورتي كه آنها را چك كرده‌ايد و مشكل از آنها نبوده، مساله به مادربورد يا گرداننده‌هاي آن مربوط مي‌شود.

سميرا موذن ـ من وقتي کتاب نسخه جاوا دانلود مي‌کنم و مي‌خواهم در گوشي آن را بخوانم، گوشي پيغام مي‌دهد که نمي‌تواند اين فايل را پشتيباني کند. مشکل کجاست؟ آيا به‌خاطر زيپ بودن كتاب است؟ گوشي من برنامه خاصي لازم دارد؟ اگر برنامه لازم است بفرماييد چه برنامه‌اي؟ لطفا روش باز‌‌‌‌كردن فايل زيپ را هم برايمان بيان كنيد.

هر گوشي بسته به نوع سيستم‌عامل يا پشتيباني از فرمت جاوا، انواع خاصي از فايل‌هاي جاوا را مي‌تواند اجرا كند. در برخي گوشي‌ها (كه از فرمت جاوا هم پشتيباني مي‌كنند) در كنار فايل اصلي جاوا (با فرمت jar)، فايل كمكي ديگري نيز براي اجراي فايل اصلي نياز است.

ضمن اين‌كه چنانچه فايل زيپ شده باشد، از طريق برنامه winzip يا winrar و كليدهاي ميانبري كه در كليك‌راست روي فايل در اختيار شما قرار مي‌دهند، مي‌توانيد فايل زيپ شده مورد نظر را Unzip يا Extract كنيد. به پسوند فايل‌ها دقت كنيد تا بتوانيد فايل جاواي مورد نظر را شناسايي و استفاده كنيد.

ايوب حيدري از اهواز – من يك فلش‌مموري 32 گيگابايتي دارم ولي وقتي به رايانه وصل مي‌کنم خوانده نمي‌شود ورايانه پيغام مي‌دهد كه بايد فرمت شود. ولي وقتي فرمت مي‌کنم، باز هم توسط رايانه خوانده نمي‌شود.

فلش‌مموري را روي دستگاه‌هاي ديگر هم امتحان كنيد. اگر باز هم كار نكرد، به احتمال بسيار يك فلش‌مموري تقلبي خريداري كرده‌ايد. اين مموري‌ها به‌ويژه در چين ساخته و به‌طور قاچاق وارد كشور مي‌شود و به‌قيمتي بسيار كمتر از نمونه‌هاي اصلي فروخته مي‌شود و هنگام نمايش نيز ظرفيت بالايي را نشان مي‌دهد كه البته نادرست است.

رادمان عليزاده - لطفا شمارهاي 1 تا 244 را براي من به صورت pdf بفرستيد.

دوست عزيز متاسفانه ارسال صفحات كليك آن هم با اين حجم امكانپذير نيست. در صورت تمايل مي‌توانيد از بخش آرشيو كليك در وب‌سايت جام‌جم، شماره‌هاي مورد نظر خود را به‌رايگان (در صفحات مجزا يا پيوسته با هم) دانلود كنيد يا با تماس با بخش آرشيو روزنامه، سي‌دي كل كليك‌ها از شماره يك تا آخرين شماره منتشر شده را با پرداخت مبلغ 60000 ريال خريداري فرماييد.

حميد مرادي از ايذه - لطفا در بخشي از ضميمه خودتان به ترفندها و امکانات ويندوز7 بپردازيد. من آن را نصب کرده‌ام اما هيچ چيز از امکانات وابزارهاي آن نمي‌دانم.

تا جايي كه امكان داشته در صفحه ترفند (15) كليك به ترفندهاي ويندوز 7 پرداخته‌ايم و در آينده نيز خواهيم پرداخت، اما در صورتي كه مي‌خواهيد بيشتر و سريع‌تر از ترفندها و امكانات ويژه ويندوز7 آگاه شويد، بهتر است يكي از كتاب‌هاي آموزشي موجود در بازار را تهيه فرماييد. كتاب‌هاي آموزشي ويندوز7 (يا سيستم‌عامل‌هاي ديگر) معمولا بخش‌هايي را به معرفي ترفندهاي موجود در آن اختصاص مي‌دهند.

سعد عبادي از بندر ماهشهر - مدتي است با دوستانم به گيم‌نت مي‌رويم اما اکنون به‌دنبال راهي مي‌گرديم که بتوانيم يک شبکه محلي بي‌سيم (وايرلس) بين دوستان ايجاد کنيم که هم به‌صرفه باشد و هم بتوانيم با يکديگر از سيستم‌هاي خانگي خودمان بازي کنيم. اگر بشود به اينترنت متصل شد و با سرورهاي آنلاين بازي کردبهتر است. همچنين بگوييد که هزينه براي‌مان چقدر مي‌شود و آيا چنين شبکه محلي نياز به‌مجوز دارد؟

اگر بخواهيد به‌صورت آنلاين با دوستانتان بازي كنيد، نيازي به برپايي شبكه وجود ندارد و هر كس از هر طريقي به‌طور مجزا به اينترنت وصل شود، مي‌تواند در بازي‌هاي آنلاين شركت كند. البته امكان پخش يك ورودي اينترنت پرسرعت روي شبكه بي‌سيم يا باسيم وجود دارد كه بيشتر به فاصله شما و دوستانتان از يكديگر بستگي دارد.

براي برقراري يك شبكه بي‌سيم ساده و كم‌هزينه ، كه البته نيازي به مجوز خاصي هم ندارد، مي‌توانيد دستگاه‌هاي مسيرياب (روتر) موجود در بازار استفاده كنيد كه قيمت آن (حدود چند 10 هزار تومان) بسته به مشخصات فني، از جمله تعداد پورت‌هاي خروجي‌هاي با سيم، متغير است.

اين دستگاه‌ها معمولا براي زماني كه فاصله كامپيوترهاي گيرنده چند 10متر باشد، مناسب است و روي همين شبكه مي‌توانيد اينترنت خود را هم جاري كنيد. براي فاصله‌هاي بالاتر از 200-100 متر، ايجاد شبكه نياز به تجهيزات با آنتن‌هاي قوي‌تر دارد كه به‌نظر نمي‌رسد براي چنين منظوري مناسب باشد و معمولا مراكز بزرگي مانند دانشگاه‌ها و ادارات از چنين تجهيزاتي استفاده مي‌كنند.

محمد - هفته‌نامه کليک شما خوب است فقط اگر ممكن است در مورد هک وکرک هم صحبت کنيد.

همان‌طور كه پيشتر هم گفته‌ايم، سياست روزنامه جام‌جم نفي و تقبيح هك و كرك به هر منظور است. اما از آنجا كه متاسفانه چنين پديده‌اي در جهان مجازي وجود دارد، براي پيشگيري و ارائه توانايي‌هاي مقابله با آن، تاكنون چندين مقاله درباره روش‌هاي ضدهك و كرك در هفته‌نامه كليك داشته‌ايم و باز هم خواهيم داشت.


www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , پرسش----پاسخ , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: